En liten mor gillar en liten farbror!


Jag är svag för signeringar!! Kan nog säga att jag samlar :) Detta är mitt senaste förvärv i "autografjakten", ett signerat exemplar av den jättefina boken Sagan om den lilla farbrorn.


Se själva, vilka underbara bilder i nyutgåvan av boken! Myyyys!

Annars är det ganska fullt upp här. Fyllde år igår (tack för alla gratulationer!), planerar ett nytt hus och flytten "hem" till Umeå samt försöker få vardagen att gå ihop. Så just nu har jag inte pysslat så mycket och inte lär det bli mer de kommande veckorna! Tror snart att bloggen får ta sommarlov, faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tackar så mycket för Joels egen signerade bok! Han blev mycket förvånad över hur de som skrivit boken kunde veta vad just han heter:)

2010-05-26 @ 20:37:53
Postat av: ele

det är kul med signeringar!

Sommarlov kan säkert vara bra för bloggar också :) åtminstone för den som sköter den :)

2010-05-28 @ 22:19:16
URL: http://eleonor.blog.valborg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0