Små 1-åringar


Enkla kort till de två brudarna som ska bli Alexanders lekkamrater när vi flyttar (ja, Isabellas kamrater med för den delen!). Ettorna på korten är tårtljus som går att plocka bort och elda upp på tårtan istället! Välidgt sparsmakat dekorerat men det var så bråttom...!

Material: Blandade mönsterpapper och bandbitar ur gömmorna och vita kortbaser. Bokstäverna är rub ons.


Vi har möblerat om hemma, igen. Barnen delar nu på största rummet och Alexander har fått en likadan fin säng som Isabella. Den ena gaveln hade en skada men Miljögården ordnade en ny som kom igår, så nu är sängen på plats. Det är fantastiskt fina sängar, jag bara älskar dem! De är dyra men eftersom det är utdragssängar så hoppas jag att de ska hänga med länge! Sen har vi köpt madrass från ikea istället för "orginal" och klippt till i rätt mått.
Nere till vänster skymtar man mitt senaste loppisfynd - en vit dock-spjälsäng från stadsmissionen! Vi kanske inte behövde ytterligare en docksäng men det var ett kap jag inte kunde motstå! Nu har de varsin! ;-)

Trevlig helg till er alla!

Kommentarer
Postat av: Ulltussen

Jättefina sängar!



Den där möbeln som står i mitten, mellan sängarna har vi i hallen. Den är verkligen toppenbra förvaring för allt "halljox" och lägga posten på när man kommer hem.

2010-02-26 @ 20:42:54
URL: http://ulltussen.blogg.se/
Postat av: ele

jättefina kort och så smart och originellt med tårtljusen!

Fint rum barnen har! Klart de skall ha varsin docksäng :)

2010-02-27 @ 23:23:48
URL: http://eleonor.blog.valborg.net
Postat av: jenny

Åh vilket härligt barnrum! Vill också ha såna sängar till mina knoddar:-)

2010-03-18 @ 18:19:22
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0