Jag syr igen!

Jag har åter hittat inspirationen (den kom ungefär samtidigt som nya Stoff & Stil-katalogen. Lustigt hur lite shopping kan få en att gå igång även på gamla tyger!) och håller nu på med några födelsedagspresenter till Isabella och lite nytt till Alexander. Visar bilder så fort jag hinner!

Tills dess passar jag på att länka till en av mina inspirationskällor, Mysungar, som har en tävling på sin blogg! Jag brukar undvika alla dessa bloggutlottningar då det blir så tråkigt att läsa bloggar som bara länkar till tävlingar i andras bloggar, men eftersom Mysungar har så mycket fint att visa och inspirerar mig så mycket så kunde jag inte låta bli!




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Infektion, det är en trevlig klinik men nej, jag har sökt på kardiologen :) Har du hört något från infektion? Jag tycker de borde höra av sig snart... men å andra sidan har jag ingen aning om hur lång tid sånt där kan ta!



Det kommer fler bilder, om inte annat i LO-form :D

kram

2010-02-24 @ 21:31:04
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0