Vår i luften?


En klänning jag sydde till Isabellas födelsedag, men den blev nästan för stor... Jag sydde inga ärmar för jag tänkte att hon skulle ha den över en vanlig tröja men nu blir det nog en lagom sommarklänning istället!

Mönster: Utgick från "Form 1" i Hanne Meedoms bok Barnkläder som jag lånade på biblioteket.
Material: Molntyg från jnydesign

Men om våren är på väg eller inte känns högst tveksamt... Igår var det strålande sol och vi lekte på Nytorget halva dagen, idag snöar det! Men det är väl det man kallar aprilväder?

Vi har bara varit hemma i påsk och jag har faktiskt hunnit sy en del! Så kanske blir det lite liv i bloggen igen!

Kommentarer
Postat av: ele

så fint tyg och klänning! härliga moln.

2010-04-08 @ 21:10:37
URL: http://eleonor.blog.valborg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0