Presenter


Jag som pysslar mycket själv, älskar när barnen får handgjorda presenter! Här är det mosters svägerska som gjort en tavla till Alexander med namn, födelsedatum och vikt infällt i bilden. Så gulligt! Även nallen bredvid är handgjord, heter Kajsa, och tillhör Isabella som fick den av farmor när hon föddes.


En stooor mobil jag såg i ett skyltfönster på stan. Jag tänkte såklart "ah, den kan jag göra själv!". Men det är bra att man inser sina begränsningar, för jag hade aldrig kunnat göra det ens i närheten lika bra själv. Så jag gick tillbaka till Mor Karin och köpte den istället. Fick med mig massa inspiration till barnkläder hem från butiken också! Fint men dyrt, blir betyget för butiken.

Jag pysslar med tack-kort för tillfället. Bilder kommer!

Dagens spotifylåt: I look to you med Whitney Houston. Åh, hon kan verkligen sjunga! Och jag är såå svag för den typen av ballader...

Kommentarer
Postat av: ele

visst är det kul med handgjorda presenter! Till mig själv önskade jag mig handgjorda magneter förra året. Och fick av svägerska och barn.

2009-10-08 @ 08:23:21
URL: http://eleonor.blog.valborg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0