Min nya blogg!


Bara för att det är så roligt att visa upp det man gjort, och för att jag själv får sån inspiration från andra pyssliga bloggare som delar med sig av sina alster, så gör jag nu ett nytt försök med en blogg! Till skillnad från gamla bloggen har jag utökat min "repertoar" till att inte bara omfatta kort och papperspyssel. Just nu syr jag mest och papperspysslet har kommit i skymundan, men jag har ambitionen att komma igång med det igen. Nån gång. Den här bloggen kommer bara vara av enklaste snitt för att spara desto mer tid åt det som är det roligaste - att skapa!

Material: På bilden syns en blå velourfilt med bandbitar (bland annat en namnlapp, sån som man märker kläder med, smart va?) samt en mindre filt i randig trikå kantad med vitt band. Båda tygerna är köpta på Ohlssons tyger.
Inspiration: Isabella fick en likadan mysfilt med lappar av sin moster när hon föddes och har älskat den. Dessa båda filtar sydde jag i väntan på vår sons födelse.

Kommentarer
Postat av: ele

Kul med en hel filt med pilllappar. De ser himla gosiga ut, de båda filtarna.

2009-09-27 @ 21:00:54
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/
Postat av: Superteach

Härliga bilder och jättefina alster Carolina! Ser fram mot att kika in här igen och se allt fint du gör.

2009-09-27 @ 23:29:09
URL: http://www.annelieskrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0