Present till nyfödd


Jag sydde byxor i härlig bomullschambrey och köpte matchande bodys (H&M ekologiska) och solhatt (Lindex) i present till en nyfödd liten Julius. Jag satte resår i midja och benslut istället för muddar, nåt jag blivit mer och mer förtjust i. Det svåra är att få resåren lagom tajt, eller rättare sagt lagom lös. Får ju absolut inte sitta åt för hårt runt de små fotlederna.

Mönster: En variant av muddbyxan i Ottobre 1/06, mitt favoritmönster.
Material: Bomulsschambrey från SOS (länk i högerkanten).

Trevlig helg till er alla!

Kommentarer
Postat av: ele

Trevligt med hemmasytt i present! och med hela set!

2010-05-14 @ 22:11:08
URL: http://eleonor.blog.valborg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0