Disco fever


Värsta discobrallan till Alexander!
Mönster: Ottobre 6/2009. Ärmhålen blev för stora och fick tas in. Nästa gång gör jag benen annorlunda och sätter resår i bensluten, tror jag.
Material: Stjärnvelour från Kameleont design, eller Mjuka tyger eller vad de nu heter. Svart mudd samt blixtlås från SoS.


Såhär fin blev han, min lille John Travolta! Förkyld och lite febrig men en glad liten skrutt i alla fall, nu precis 8 månader gammal!
Dagens spotify-låt: kan inte bli annat än Bee Gees Stayin' Alive! Håller humöret uppe när snön nu vräker ner igen... jag som hade bestämt att det är vår nu! Var lämnar jag in min överklagan?!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: ele

coola brallor! snygg "slät" modell, jag gillar hängslebyxor

2010-03-02 @ 07:46:02
URL: http://eleonor.blog.valborg.net
Postat av: Mimmi

Coola byxor! Älskar deras tyger!

2010-03-03 @ 11:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0