Sommarbyxa


Ännu en byxa med utgång från det bästa byxmönstret. Den här gången gjorde jag dem vidare i både ben och midja samt sydde smock i bensluten. Smock var det första gången jag sydde men det var både enkelt och kul, så det gör jag nog om! En beskrivning på hur du syr smock hittar du här ovan, länk finns i högermarginalen!

Mönster: Eget, strl 98
Material: Tunt bomullstyg från Stoff o Stil. Smocktråd från Bibbi.

Jag har kodat idag, som ni kanske ser! Bloggen har hottats upp med lite länkar och grejs i högermarginalen. Jag är inte färdig, det kommer mera!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt! Det där vore tufft stt lära sig. Du är så himla duktig.

Fika någon dag? Veckan som kommer nu är körd... men nästa kanske?

2010-05-16 @ 10:21:48
URL: http://miss_spring.blohgspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0