Höstkort


Jag lånade några höststämplar av goaste Cissi och gjorde ett ryck. Behöver ha några kort på lager men det känns redan som att det är sent med höstkort... snart är det jul! Cissi fixar julstämningen genom att göra nya julstämplar till Stämpelgården, lika underbart söta som vanligt. Själv byter jag till röd tråd i overlock-maskinen! Tar nog ungefär lika lång tid för mig att byta tråd som för henne att rita stämplar... suck! Men nu jobbar jag på en Villervallakjol i Kalikåtyg (vilken tungvrickare!), en tomteklänning och julgardiner till barnrummet. Har också klippt tyg till en kappa och en lite speciell mössa... Bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Johanna Berg

Hej! Söta kort! Jag tänkte också göra en rejäl bunt och kanske ge bort några packar kort med kuvert i julklapp. Kul att ses häromdagen! Kramisar.

2009-11-05 @ 15:36:45
URL: http://miss-spring.blogspot.com
Postat av: ele

mysigt höstiga kort

2009-11-17 @ 21:33:18
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0