Mmm...


...Marimekko!
Jag har haft koll på plastglas från Marimekko på Cervera eftersom det är roligt att kunna duka fint även till barnen, precis som min vän Jenny gör! Frågade efter dem tidigare i vinter men fick svaret att de sista just reats bort och att nya kommer inför nästa säsong. Den säsongen är tydligen här nu för idag var det kampanjpris och både jag och syrran på besök köpte tillbringare och glas. Vad vi inte fattade var att det redan ingick glas i köpet av kannan så helt plötsligt hade vi mängder av blommiga glas! Det blir till att ta en ny tur till Cervera för att lämna igen en sisådär 8 stycken glas!

Jag och syrran har shoppat i dagarna fyra! Våra snälla bebisar har fått åka vagn på dagen och sen leka av sig på eftermiddagen och kvällarna (och till viss del även nätterna... ). Det har varit så kul, så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0