Bläckfisk


En enkel H&M-tröja som pimpades med en bläckfisk (eller kanske en manet?) med långa armar som hänger lösa. Alexander gillar armarna ännu mer än Isabella :)

Material:
H&M tröja. Velour från gömmorna, var på håret att det grå tyget räckte! Sen, det viktigaste av allt, Totally Stable-papper samt vliesofix för att göra applikationerna!
Mönster: Ritade på frihand, det kanske syns hihi!
Inspiration: Finska sybloggen RuttuNuttu (som jag önskar kunde blogga lite på engelska, min finska är inte den bästa. Jag kan säga 'Jag älskar dig', 'Kennet har tappat skon' och 'Får ej övertäckas', that´s it!)

Kommentarer
Postat av: ele

kul med de löst hängande armarna, har sett en tröja med groda där benen hänger löst.

2010-03-02 @ 07:45:06
URL: http://eleonor.blog.valborg.net
Postat av: Johanna

Åh, vilken underbar!!! Supercool idé!

2010-03-02 @ 21:36:52
Postat av: Johanna

Åh, vilken underbar!!! Supercool idé!

2010-03-02 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0