Barnrummet på visningen


Jag sydde en bordsduk och ett gäng punchrullar till Isabellas bord och dukade fint för visningen.


Lilla docksängen fick ett nytt täcke i mörkgröna rutor från Stoff och Stil. Alexanders säng förvandlades till soffa och fick ett grönprickigt överdrag, också det tyget från Stoff o Stil. Och apropå Stoff o stil kom idag deras nya kataloger. Jag har skåpen fulla med tyg men hittade ett par tyger som jag nog ändå inte kan motstå. Måste ta och producera lite för att visa att jag är värd att köpa nytt! (Annars brukar det också fungera omvänt, att köpa nytt är ett sätt att få fart på produktionen!)

Kommentarer
Postat av: ele

så fint inför visningen med det lilla fikabordet :)

2010-02-19 @ 14:46:27
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0