Tackkort


Det pysslas lite kort också, även om det inte är mycket. Och inte blir det roligare av att göra samma kort i tjugo upplagor! Nåja, jag försökte göra det enkelt. Skar ut kuvertmallen och sen klistrade jag kortet på enfärgat papper, stämplade och embossade Tack för uppvaktningen och sen knöt jag ihop det med en rosett. Jag har ett par kort kvar att göra men har börjat dela ut korten och börjar ana slutet på projektet.

Apropå tack så vill jag tacka alla er som lämnar små kommentarer, både här och på mailen! Ni är så gulliga! Mönster och beskrivning på Villervalla-kjolen kommer!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket jobb! Jag har mitt kort på kylen! :)

2009-10-29 @ 16:07:19
URL: http://miss-spring.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Jättefint är det, tack så mkt!

2009-11-30 @ 06:34:12
Postat av: Caroline

Hej!

Har suttit och funderat på att göra såna tack kort från min dotters dop.

Men vilken storlek har du gjort på korten?



Skulle vara snällt med svar. Dom är verkligen jätte fina.



MVH

Caroline

2011-09-27 @ 11:25:35
Postat av: Carolina

Kuverten är i storlek 15x15 och fotot någon cm mindre. Jag ritade av ett köpt kuvert på egna papper. Inte för att det blir billigare utan för att det inte fanns några vita kuvert då jag behövde dem! Finns annars liknande på panduro, skapa hobby etc.

Lycka till!

2011-09-30 @ 19:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0