Syfestivalen 2009


Detta blev dagens shopping! Massa mysiga tyger och lite papperspyssel. (Trikå från E-slöjd, moln och djungeltyg från Jny design, blommigt från MG:s tyger, pirattyg samt massa velour från mjukatyger.se, tygkrita från MG, bling, papper, skojig tejp och lite sånt. Isabella ville också att hennes reflexer skulle vara med på bild, längst nere till vänster)
Kösystemet var kaotiskt och dagen började därför mindre bra. Men Alexander åkte bärsele hela dagen och var nöjd och glad (sov mest!) och jag shoppade upp alla pengar så jag är nöjd jag med! Nu åker tygerna tvättmaskin och så hoppas jag få tid att sy under helgen. Tack Mimmi för en supertrevlig dag! Utan köer och dagishämtningstid att passa hade det varit ännu trevligare.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack själv för sällskapet!

En lärdom rikare så kommer jag nog komma dit efter lunch nästa gång, roligare kan man ju ha än att "köa i en sillburk"!

Vill också sätta nålen i mina tyger NU!

Ser fram emot härliga bilder på vad du hittar på med tygerna!

2009-10-09 @ 22:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0