Barnstol


Det var en sån här stol jag fyndade på Blocket förra veckan, i lite mer sliten men helt okej upplaga. Första gången jag shoppat på Blocket med hemkörning, tänkte jag, men kom sen på att det hänt en gång tidigare också (jag shoppar väldigt ofta på nämnda sajt...!) Nu glömde jag ta en "före-bild" men så här blev det efter:


Japp, jag spraymålade stolen svart och är sååå nöjd! Isabella älskar nya stolen och klarar med lätthet att sätta sig i den själv.

Apropå Blocket, nån som är sugen på en vagn? Jag blev uppringd av tidningen Metro som ville göra reportage om nån som säljer på Blocket. Jag hade verkligen inte tid, men antar att det hade varit bra PR för min annons =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nice. Mkt snyggt uppdaterad! Det är lite nesligt när man glömmer att ta ett 'före'-kort, men det viktigaste är ju eg att man själv blir nöjd och glad och ser förbättringen!

2009-10-15 @ 22:03:52
URL: http://miss_spring.blogspot.com
Postat av: h

vilken kanonfin! jag hade en sån stol i brunt när jag var liten. mamma och pappa har den fortfarande till barnbarnen, men jag får inte måla över den för hon verkar minnasvarenda jackoch slitning med kärlek:-) får kanske jaga en på blocket jag med.

2009-12-04 @ 18:20:35
URL: http://saltastebonan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0