Var har solen tagit vägen?


Solen är försvunnen, så också på den tröja jag sydde molnapplikation på till Isabella. Det är en helt vanlig grå tröja i ekologisk bomull från H&M som jag pimpade med lite moln, återigen inspirerad av finska Ruttu Nuttu.

Jag har inte sytt nåt på flera dagar, ja veckor faktiskt. Har en massa som jag skulle vilja komma igång med men det finns ingen tid alls. Alexander har blivit en kvällsuggla och somnar i princip aldrig innan jag själv gör det... Sedan var vi bortresta i helgen och ja, vi såg faktiskt solen! Men bara när vi flög ovanför molnen...

Kommentarer
Postat av: ele

fint! jag funderade på om du skulle hitta på något när du efterlyste enfärgade tröjor :)

2009-11-17 @ 19:47:33
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0